The Scarehouse (2014)

Canada
Misdaad / Horror

geregisseerd door Gavin Michael Booth
met Sarah Booth, Kimberly-Sue Murray en Katherine Barrell

Twee vriendinnen openen een spookhuis voor Halloween op Devil's Night. De avond verloopt heel plezierig totdat leden van hun voormalige vrouwenclub arriveren. De zes vrouwen worden geconfronteerd met hun verleden en het loopt die nacht uit de hand.

avatar van Noodless
Het wraakverhaal stelt niks voor en wat spanning betreft blijf je op je honger zitten.
Ieder slachtoffer komt steeds alleen waarop de twee vriendinnen hun opgezette wraakactie toepassen.
Soms een ellenlange saaie marteling of gewoon een weinig indrukwekkende moord.
Neen, deze film kon me totaal niet bekoren. 3/10