• 10.487 nieuwsartikelen
  • 8.959.603 stemmen

Bad Asses on the Bayou (2015)

Actie / Komedie | 85 minuten

Genre: Actie / Komedie

Alternatieve titel: Bad Ass 3

Geregisseerd door: Craig Moss

Met onder meer: Danny Trejo, Danny Glover en Loni Love

Gesproken taal: Engels, Italiaans en Frans

• iTunes Bekijk via iTunes

Plot Bad Asses on the Bayou

Frank Vega (Danny Trejo) en Bernie Pope (Danny Glover) reizen naar Louisiana om het huwelijk van hun dierbare vriendin Carman Gutierrez (Loni Love) bij te wonen. Wat was voorzien als een gezellig uitstapje naar het zuiden, verandert al snel in waanzin en chaos waardoor de twee oude vrienden opnieuw rechtvaardig moeten optreden.

logo tmdbimage

Guillermo Gomez

avatar van schram101

schram101

• 2001 stemmen

Haha, een derde deel alweer? Benieuwd of de (echte) Epic Beard Man hier ook een graantje van mee pikt. Het is tenslotte toch allemaal zijn verdienste.

avatar van kampsie1

kampsie1

Ze worden er niet beter op,maar voor een zondagmiddag kan het net.

Op naar Bangkok.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

kampsie1 schreef:

Ze worden er niet beter op,maar voor een zondagmiddag kan het net.

Op naar Bangkok.

Heerlijk willekeurige afsluiter.

avatar van kampsie1

kampsie1

Heerlijk willekeurige afsluiter.

Bad Asses 4 speelt in Bangkok

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Ooooh...ik dacht dat jij het vliegtuig ging pakken.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Bangcock, toch..

Meer van hetzelfde... van meer van hetzelfde. Identiek aan deel 2 dus, maar dan somewhere else. Héél creatief kunnen we Craig Moss niet noemen. Slim is hij wel. Heeft een leuk, simpel concept in handen met een aanstekelijk duo. Glover en Trejo zullen voorlopig nog niet klaar zijn met kontschoppen. Het is de vraag hoe ver hij het nog kan rekken voordat de lol eraf is, en ik denk dat er maar één manier is om daar achter te gaan komen..

Theunissen

Ze worden er inderdaad niet beter op (en dan druk ik me nog zacht uit) en dit is zeker ook het minste deel van de tot nu toe drie uitgekomen delen. Bekijk je de poster goed, dan weet je eigenlijk al dat je niet veel moet verwachten van deze flut film.

Buiten dat het dertien in een dozijn cliché verhaal (draait dit keer om ontvoering) zo flauw als maar wat is, geldt dit nu ook voor de uitvoering (wel een beetje bloot erin) ervan. Hier en daar valt er wel nog wat te lachen (met name om Danny Glover) en soms gaat het er ook wat hard aan toe (en dan doel ik met name op de scene met het hoofd gedeeltelijk in het frituurvet). Kabouter Danny Trejo en Danny Glover doen het gelukkig wel nog verdienstelijk en vormen ook weer een leuk duo. De overige cast is eigenlijk het vernoemen niet waard op de schattige Chelsea Bruland na. Ze heeft weliswaar maar een hele kleine rol, maar die scene was best geinig ondanks dat het ook best flauw was.

Omdat de film maar iets van 80 minuten duurt kijkt hij wel nog enigszins lekker weg, maar zoals gezegd stelt het allemaal maar weinig voor (zeker het laatste gedeelte van de film, zeg maar de laatste 25 minuten, is tenenkromend slecht).

P.S. Op naar Bangkok is helaas van toepassing, maar van mij hoeven ze geen vierde deel meer te maken.

avatar van schumacher

schumacher

De 1ste vond ik nog vernieuwend en heel leuk, de 2de was nog degelijk maar deze 3de is toch de minste, teveel vh zelfde ook, tis gewoon meer vh zelfde maar op een andere plaats.

Er hoeft zeker en vast geen 4de deel komen ze, ze mogen dermee stoppen .

avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

Ik heb een zwak voor deze franchise, die volledig wordt gedragen door de chemie tussen Trejo en Glover. Beiden zijn bepaald geen goede acteurs, maar ze hebben overduidelijk plezier tijdens het maken van deze Bad Ass films. Zolang ze maar niet te veel praten en meer knokken is het allemaal goed uit te zitten met de 2 opa's die voor gerechtigheid staan. Bad Ass 3 is verre van origineel, maar wel vermakelijk. Zo'n bankoverval scene in het begin is toch priceless?

Kom maar op met deel 4. Lekker de straten van Bangkok overhoop meppen!

Ook weer 3* voor dit derde deel.

avatar van Brabants

Brabants

• 2002 stemmen

De interactie tussen de senioren Trejo en Glover werkt wederom en dit zorgt voor een goede mix van humor en actie. Het dynamisch duo heeft helaas te lijden aan een inspiratieloos script en hiermee lijkt de Bad Ass serie een beetje op z'n retour te geraken en dat is ergens best jammer. Als liefhebber hoop je toch aan je trekken te komen en aan de Danny's ligt het zeker niet, maar helaas werkt het niet zo. Deze film is zo zoutloos dat een voldoende gewoon niet realistisch is.

avatar van mulliemovie

mulliemovie

Zo voorspelbaar allemaal.

En de beelden van het vliegtuig ongeluk zijn precies de zelfde als in de film Air America (1990)

Air America 1990 - YouTube

avatar van Waku

Waku

Het wordt nu wel heel erg automatische pliloot werk wat betreft de "Bad Asses"reeks.

De gevechten zien er steeds meer knullig uit.

Tijdens het kijken naar deze film moest ik ook ineens denken aan de eind jaren 70, begin 80 speelfilms met Terrence Hill en Bud Spencer.

Knokken met een knipoog films.

Aan het slot van dit derde deel wordt alvast gewezen naar een vierde onvermijdelijk vervolg.

Maar ik weet niet of ik daar nog wel op zit te wachten.

2.5*.

avatar van Daan258

Daan258

Prima tussendoortje.

Lekker simpel verhaal, geinige actie scene's en de zo nodige leuke humor. Het acteerwerk was dan wel vreselijk slecht, maar daardoor tegelijkertijd erg leuk om naar te kijken.

Goed mee vermaakt voor op een saaie donderdag avond, en in mijn ogen was dit ook gelijk het leukste deel uit de reeks.

avatar van ipman-99

ipman-99

"Bad Asses On The Bayou." ... " !!!

Heerlijke Actiefilm (3-de deel) !!! Emoji !!! 'Bad Ass 3' is opnieuw meer van hetzelfde

met 'toevallige' en niet 'toevallige' situaties ... die dan worden 'opgelost' door onze

'twee vrienden' op hun manier ! Ik heb vorig jaar nog maar de twee voorgaande delen

heropgefrist ... dus vandaar direct naar deeltje 3.

Danny Glover en Danny Trejo zijn na deeltje 2 prima op elkaar ingespeeld ... en dat leid

vaak naar doldwaze situaties ... denk maar bv in het begin in die bank die wordt overvallen maar

onze 2 vrienden zijn net tegen elkaar aan het bekvechten !

Gedoseerde actie-scénes wisselen elkaar af met dialogen die nooit vervelen ...!

De actie scène met dat vliegtuig was dan weer even over the top,

maar zo bijpassend bij deze Actie-komedie !

Entertainment die zo vermakelijk is en nooit tegensteekt.

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

Ja hoor.weer prima vermaak.

Waarschijnlijk straight to dvd (pindakaas materiaal.

Weer dezelfde humor.paar erg geinige scenes.

Ze hebben er lol in.

Deel 4 zoals ik hier lees ga ik met plezier tegemoet.

avatar van dvdcrusher

dvdcrusher

Amusant vervolg, alweer de derde in de reeks. Voor mij is dit ook het beste deel, je voelt aan dat de acteurs zekerder acteren in hun rol. Verder niet te veel van verwachten, gewoon genieten en lachen met een zak chips of popcorn bij de hand. Meer moet dat niet zijn. Op naar de volgende! 3,5 sterren

avatar van Escobar

Escobar

Heerlijke film. Verstand op 0 en gaan met die banaan. In mijn ogen beter als deel 2 en dat komt door het eerder vermelde goed ingespeelde duo Trejo en Glover. Ze hebben er zichtbaar lol in. Lekker over de top!!!

avatar van morpheus2000

morpheus2000

Theunissen schreef:

En dit is het helemaal. Het acteren is bijzonder matig, de special effects zijn beroerd of ze nemen gewoon complete scènes over uit andere films en het verhaal is er 1 uit duizenden. Daarbij was de humor gewoon niet leuk.

avatar van Decec

Decec

Een goede drama/actiefilm...

Leuk verhaal...

Goed acteerwerk...

Bekende acteurs Danny Trejo en Danny Glover...

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Te snel camera beweging...

avatar van fun in acapulco

fun in acapulco

En vergeet de perfecte tietjes niet!

Tarkus

Opnieuw een leuke film uit deze reeks.

Beide hoofdrolspeler zijn goed op elkaar ingespeeld en zorgen voor de grappige situaties.

Het scenario is hier van minder belang, dat is simpel, je hoeft er niet te veel bij na te denken.

Als deze film zo leuk blijven mag er gerust nog een volgende komen.