El Faro (1998)

1 stem

Argentinië / Spanje

geregisseerd door Eduardo Mignogna
met Ingrid Rubio, Jimena Barón en Florencia Bertotti

De twee Argentijnse zussen, Memé en Aneta, verliezen hun moeder in een auto-ongeluk. Memé, de oudste van de twee, houdt er een mank been met een flink litteken aan over. De meisjes gaan naar Uruguay om bij hun tantes te wonen. De zussen kibbelen vaak, maar zijn eigenlijk heel erg close. Memé flirt veel, maar heeft weinig geluk bij de jongens vanwege haar been. Ze werkt als serveerster en leert Andy kennen. Als ze terug gaan naar Montevideo, ontmoeten ze Dolores, een vriend van hun overleden moeder. Memés affaire met een man compliceert de relatie met haar zus. Dan nodigt Andy de zussen uit naar zijn vakantiehuis, een vuurtoren.