Bachelor Night (2014)

geregisseerd door Maximilian Elfeldt en Jeff Newman
met Andrew Bongiorno, Skyler Yeast en Phillip Andre Botello

Een verlegen bruidegom wil zijn vrijgezellenfeest in Las Vegas graag ontspannen aan de bar doorbrengen, zelfs als zijn onbevangen verloofde hem vertelt dat hij het weekend moet gebruiken als gelegenheid om "meer ervaring" op te doen. Maar wanneer de beide vrijgezellenfeesten elkaars pad kruisen, neemt de bruidegom de woorden van zijn verloofde ter harte. Hierdoor moeten de beide getuigen alle zeilen bijzetten om hun vrienden te behoeden voor fatale vergissingen.

Veel blote tieten maar totaal niet sexy of mooi tel daarbij het knullige verhaal bij en je hebt een draak van een film.

Veel schoon volk voor de rest ne domme film...

avatar van UltraMovieKiller
Een gigantische hoeveelheid naakt heeft er voor gezorgd dat ik de film wellicht heb afgekeken. De borsten vlogen je om de oren (om letterlijk in stripclub termen te blijven De B acteurs deden hun uiterste best maar konden niet overtuigen. Al met al een film die tegen het randje van tijdsverspilling aanzit. Niet aan te raden.

avatar van Noodless
Veel bloot, maar weinig leuke grappen. Het verhaaltje biedt gewoon te weinig, zeker qua humor.
4/10

avatar van Marvinleeaday
Eens met bovenstaande reacties, acteurs acteren te veel, een of twee leuke momenten.