A la Mala (2015)

Mexico

geregisseerd door Pedro Pablo Ibarra
met Aislinn Derbez, Mauricio Ochmann en Luis Arrieta

Wanneer de beste vriendin van de beginnende actrice Maria Laura haar smeekt om te flirten met haar vriend om zijn trouw te testen, vindt Maria een nieuwe lucratieve carrière. Nadat ze werd ingehuurd door vrouwen uit de hele stad, heeft Maria op een dag een opdracht die 'business as usual' zou moeten zijn. Tot zij hals over kop gevoelens krijgt voor haar nieuwste opdracht.

avatar van Fighterkill
kheb net de trailer gekeken en ben nu toch wel écht benieuwd. kan me niet herinneren dat er eerder een film over dit onderwerp gemaakt is. Terwijl er echt vrouwen zijn die dit doen.

Ik kon er niet om lachen of zelfs maar glimlachen, maar dit is wellicht de moeite waard als je van mode houdt.

Ik heb hem halverwege uitgezet, maar zou hem 1 of 1,5 sterren hebben gegeven.

99 minuten genoten van deze knappe komedie.Dat er een "feel good" einde bijkomt was te verwachten maar dat moet je er maar bijnemen.Maar wat is die Aislinn Derbez een knappe vrouw en knappe actrice!

Een hele aardige, maar voorspelbare romantische komedie over een leuk koppel; echter de verhaallijn was niet bijster origineel, noch interessant en miste de benodigde emotie en ook de personages konden (me) niet boeien. De cast speelde goed.

avatar van blurp194
Het loopt wel lekker vlot allemaal en visueel ziet het er grotendeels prima uit. Echt leuk wordt de komedie nou ook weer niet, het gaat meer om de situaties die hier en daar wel een vage glimlach veroorzaken - ik kan er tenminste niet echt van schateren. Aislinn Derbez knap noemen gaat me ook net iets ver - maar ze heeft wel wat, en het draagt de film.

avatar van Collins
Matige en voorspelbare romantische komedie.
De film volgt de gebaande paden. Niet origineel en door iedere kijker gemakkelijk in te vullen.
Doordat de verhaallijn behoorlijk flitsend voorbij raast en de personages best leuk zijn, is de film redelijk kijkbaar.
Het komische gehalte van de film is erg laag. Ik kwam niet verder dan een voorzichtige aanzet tot wat gegniffel.
Derbez deed het leuk. Ik zou haar wel eens in een echte komedie willen zien.

williamwater
Leuke feel-good movie. Verhaal is weinig verrassend, komisch gehalte zoals gezegd niet heel hoog. Hoofdrolspeelster ziet er leuk uit.

avatar van Arneaux
Prima filmpje. Verschrikkelijk voorspelbaar maar visueel genietbaar en lekker luchtig. Op z'n Amerikaans maar dan zonder platvloerse grappen en overdadige "OMG" geblaat.

avatar van Moviestar1979
Een romantische komedie uit Mexico met Aislinn Derbez en Mauricio Ochmann in de hoofdrol. Ook buiten de set bleek dit koppel voor elkaar bestemd te zijn. Aislinn Derbez is tevens de dochter van de bekende Mexicaanse acteur Eugenio Derbez.

De film heeft zo z'n redelijke komische momenten, maar uiteindelijk is het geheel voorspelbaar. Hier staan Mexicaanse films vooral om bekend. Een typische Chick flick.

3,0 *

avatar van clubsport
dit is zo'n typische hollywood romcom die een 15 tot 20 tal jaren geleden veelvuldig werden gemaakt
Nu dan de mexicaanse versie van het bekende hoofdplot .
De film is wel aardig weinig komedie maar wel genietbaar .
En aan het eind hebben we weer wat geleerd : alle mannen zijn griezels behalve als ze veel geld hebben dan kan het wel eens meevallen .

avatar van Black Math
Een film die interessant begint met een dame die mannen test op hun trouw, wat in de eerste scène ook gepaard gaat met een flitsende montage. Daarmee heeft de film meteen het visuele hoogtepunt bereikt, wat natuurlijk snel is zo vroeg in de film.

De rest is een typische romantische komedie, maar dan in Mexico. Het is allemaal weinig verheffend, maar het kijkt wel prettig weg, ook vanwege de hoofdrolspeelster Derbez, die de dochter is van de komiek Eugenio Derbez. Tijdens de opnames van deze film zijn haar tegenspeler en zij verliefd geraakt en dat valt ook wel te zien aan de chemie tussen beide acteurs.

Niet geweldig, maar wel aardig voor een keertje. 2*.