The Divine Tragedies (2015)

Alternatieve titel: Blood Brothers

Drama / Horror

geregisseerd door Jose Prendes
met Graham Denman, Hannah Levien en Barbara Crampton

De broers Charles en Thomas denken de perfecte misdaad te kunnen plegen: de moord op een jonge jongen. Maar de autoriteiten zitten hen op de hielen. Inspecteur Homer Gaul is vastberaden de daders op te pakken. Maar dan zal hij ze eerst moeten vinden. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

avatar van knusse stoel
Eigenlijk zijn ze niet zoals boven in de omslag wordt vermeld bezig met de perfecte moord met een jongen maar met een meisje. Humor, arrogantie en geweld voert in het verhaal de boventoon. Wij vonden het een vreemde maar toch vermakelijke film. Twee halfbroers met een "ziekelijke" moeder die alcohol als medicijn ziet. En ze denken echt dat zij de normalen zijn in deze wereld en de rest een "bijproduct" dat gebruikt kan worden als hen dat uitkomt!
Dat er in de omslag stond dat het een waar gebeurd verhaal is, was voor ons weer een bevestiging dat onze lieve Heer vreemde kostgangers heeft!
Een 7+!

avatar van DjFrankie
Ik vond hier dus weinig aan, traag, en saai.