#Stuck (2014)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Stuart Acher
met Madeline Zima en Joel David Moore

Dit is het verhaal van Guy, begin dertig en nog niet toe aan een volwassen relatie. Na een avondje uit neemt hij de serieus monogame Holly mee naar huis, die nog niet toe is aan een 'one night stand'. De volgende ochtend worden ze samen wakker met zware hoofdpijn en ontzettende spijt. Holly heeft zoiets nog nooit eerder gedaan en Guy had gezworen zoiets nooit meer te doen. Hij biedt Holly een lift aan naar de bar waar haar auto nog geparkeerd staat. Holly, nog flink wazig van de kater, accepteert het aanbod, maar onderweg komen de twee vast te staan in een vreselijke file. Nu de seksuele spanning is weggeëbd, beginnen Guy en Holly een wat diepere belangstelling voor elkaar te krijgen. Langzamerhand ontvouwt zich een beeld van wat er die voorgaande avond is gebeurd, waarom ze nu zijn waar ze nu zijn en waar ze verrassenderwijs wel eens zouden kunnen uitkomen.