ad
  • 8.185.587 stemmen

Someone to Love Me (1998)

Drama | 96 minuten

Genre: Drama

Alternatieve titels: Girl in the Backseat / Someone to Love Me: A Moment of Truth Movie

Geregisseerd door: Chuck Bowman

Met onder meer: Lynda Carter, Jessica Bowman, Scott Foley

IMDb beoordeling: 6,5 (255)

Over Someone to Love Me

Cayley is nog steeds niet over haar vaders plotselinge dood heen wanneer ze aan de lessen begint op een nieuwe school. Eenzaam en depressief heeft ze seks op haar eerste en enige afspraakje met klasgenoot Ian Hall. Nadat ze meteen daarna gedumpt wordt door Ian, bezwijkt ze aan de avances van zijn vriend. Al gauw gonst het op de school van de negatieve geruchten over Cayley. Maar met de hulp van een studiebegeleider probeert Cayley haar gedrag te veranderen.

Mooi drama met voormalig Miss Universe Lynda Carter in de hoofdrol.