Cat Run 2 (2014)

Actie

geregisseerd door John Stockwell
met Scott Mechlowicz, Alphonso McAuley en Winter Ave Zoli

Anthony en Julian vormen een onwaarschijnlijk duo van beginnende privédetectives. Nadat een 'sexparty' in de club van de verleidelijke callgirl Tatiana uitloopt in een bloedbad, zit de neef van Julian in zware problemen. Het zogenaamde detectiveteam neemt de zaak in handen en al snel ontdekken ze een militair geheim, waarvan ze wensen dat ze dit nooit ontdekt hadden. Maar misschien kan de chique Tatiana hen met haar militaire connecties wel helpen.

avatar van Kondoro0614
Aan de trailer gezien lijkt het me een leuk filmpje.. Eerst even Cat Run (2011) kijken om in het verhaal te komen, of word het niet vervolgt?

avatar van Lefgozer
Kondoro0614 schreef:

Ik heb deel één niet gezien, maar heb niet het gevoel iets gemist te hebben qua verhaal.

Cat Run 2 is een actie/humor film die zich totaal niet serieus neemt en dat is een goed ding. Voor de mannelijke kijkers komt er geregeld (naakt) schoon langs. De film deed me aan de serie Psych denken qua samenspel tussen de twee mannelijke hoofdpersonen.

Een komische actiefilm die je qua stijl misschien nog het beste kan vergelijken met een Guy Ritchie film en misschien ook wel met de "Kill Bill" films van regisseur Quentin Tarantino, maar dan houdt het ook op want qua niveau kan deze film er zeker niet aan tippen.

Het flut dertien in een dozijn verhaal stelt opzicht weinig voor en boeiend is het eigenlijk ook niet. De opening van de film mocht er overigens wel wezen waarbij bloot (met name van Winter Ave Zoli als de vrouwelijke hoofdrolspeelster in deze film en vooral Maria Rogers) en actie goed samengaan en er ook fraai uitzag. Daarna (na circa 10 minuten) komen de twee sullige hoofdrolspelers in beeld, te weten Scott Mechlowicz (in de rol van Anthony) en Alphonso McAuley (in de rol van Julian) en daarna gaat het helaas ook bergafwaarts met de film die dan vooral uitblinkt in flauwheid en meligheid.

Degene die dan nog deze film het uitkijken waard maakt is Winter Ave Zoli (in de rol van Tatiana) die best leuk speelde en ook behoorlijk haar mannetje (in dit geval vrouwtje) stond. Dat ze er ook niet onaardig uitzag was natuurlijk ook mooi meegenomen. Bepaalde scenes met haar zijn ook best komisch (zoals de Ninja scene in de achtertuin). Ze speelt overigens de rol van slechterik (althans in eerste instantie) en was bepaald ook niet zachthandig.

Omdat de film gelukkig niet al te lang duurt (het einde was overigens best waardeloos en belachelijk) en het tempo best hoog is en er ook voldoende gebeurt en te zien (en dan doel ik op bloot) is, kijkt de film zich wel nog enigszins lekker weg. Maar hoogstaand is deze film zeker niet. Laten we het er maar op houden dat het een vermakelijke film is en vooral dient als een tussendoortje.

P.S. de scene met de kleine mensen was ook wel geinig en vooral de opmerking m.b.t. "Breaking Bad" refererende naar iemand die er best op leek.

avatar van blurp194
Fijne uberpulp. Een bespottelijk verhaal, een paar hardhandige knappe meiden tegenover een paar sukkelige antihelden, en de ene ongeloofwaardige actie na de andere. En af en toe best grappig. Niks te maken met deel 1, behalve dan de samenvatting die ik hiervoor in anderhalve zin kwijt kan. Voelt wel een beetje aan als een lange aflevering van een of andere televisieserie, maar echt storen doet dat me ook niet.

Leuk hersenloos kijkvoer, en gelukkig niet al te serieus allemaal.

avatar van vranque
Helaas had ik mijn hersens erbij.

avatar van DjFrankie
Geweldig begin maar dat niveau wordt niet meer gehaald, wel vermakelijk niet zo best.

avatar van joolstein
Ze hadden beter Maria Rogers de hele film lang naakt rond laten lopen!!! Dan was de film nog enigzins spannend geweest. Verder echt totaal niet interssant! Actie van het Home Alone niveau, domme grappen enz. Zal idd er aan liggen dat ik mijn hersens erbij had!

avatar van schumacher
Er zat iets in, ik heb nog slechter gezien dan deze film dus toch nog een 2 maar zeker niet meer.
De film is onnozel en compleet ongeloofwaardig, slechte acteurs ook, slecht verhaal als je al van een verhaal kan spreken . Bij momenten dacht ik het een softe striptease film ofzo was.
Nee, laat die maar links liggen, tijdverspilling deze film.

avatar van DDT
DDT
Deel 1 vond ik niet slecht maar kdenk dat ik deze maar voorbij laat gaan

avatar van DDT
DDT
Toch gezien,was in zelfde genre als deel 1,niet top maar goed om eens op een lui avondje te zien

avatar van Decec
Een goede actie/komedie film...
Prima en leuk verhaal...
Prima acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Af en toe onrustig camerabeweging...
Prima achtergrond geluid/muziek met Dolby Digital...