MGP Missionen (2013)

Denemarken
Familie

geregisseerd door Martin Miehe-Renard
met Sylvester Espersen Byder, Malika Sia Paul en Laura Christensen

De twaalfjarige Karl verhuist tegen zijn zin met zijn moeder van de westkust van Denemarken naar de hoofdstad Kopenhagen. Hij heeft het niet naar zijn zin in zijn nieuwe ruwe en multiculturele omgeving en plant al een ontsnapping terug naar zijn grootouders. Het Turkse meisje Sawsan uit zijn klas neemt hem onder haar vleugels en probeert hem te helpen integreren in de grote stad.

Vanaf 29 januari 2015 in de bioscoop (Twin Film)