• 8.564.250 stemmen

Met onder meer: Gina Gershon en Enrico Colantoni

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot House of Versace

"Every Empire has a Fall and Rise"

Na de moord op de wereldberoemde modeontwerper Gianni Versace is het aan zus Donatella om het grote succes van diens mode-imperium voort te zetten. In eerste instantie neemt niemand haar serieus en hebben de critici geen goed woord voor haar over. Donatella raakt verslaafd aan drugs en stuurt het bedrijf bijna aan op faillissement. Maar met de hulp van haar familie weet ze zichzelf te hervinden en drukt ze op overtuigende wijze haar eigen stempel op het merk Versace.

image

Hahaha, mooie makeover van Gershon.

avatar van EIGER3970

EIGER3970

Meer glitter, glamour, stijl en luxe verwacht... goedkope film... geen Versace.

avatar van Decec

Decec

Een goede dramafilm...

Goed verhaal...

Redelijk acteerwerk...

Bekende acteur Colm Feore ....

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Prima kwaliteit HD breedbeeld...

avatar van EIGER3970

EIGER3970

De film over het andere icoon: chanel coco & igor stravinsky is de moeite waard. Een aanrader!

avatar van juliegirlxoxo

juliegirlxoxo

Voor een film van lifetime viel hij best nog mee. Opzich vond ik hem ook nog interessant.

Tarkus

Ben wel een liefhebber van biografieën, maakt niet uit over wie het gaat, dus ook over modeontwerpers.

En ik vond deze film ook bijzonder interessant, al hadden de rollen misschien iets beter gekund, maar ben wel tevreden over de prestatie van Gina Gershon.

Een beetje een dramatisch verhaal, niet alleen door de moord op Gianni, maar het verhaal na de moord, hoe het modehuis ten onder gaat aan het wanbeleid van zus Donatella, en uiteindelijk dan toch wordt gered door diezelfde zus.

De prent heeft me kunnen boeien van begin tot einde.