Check It (2016)

Documentaire

geregisseerd door Dana Flor en Toby Oppenheimer

Op een steenworp afstand van het Witte Huis bevindt zich een beruchte tippelzone waar zwarte homoseksuele prostitués hun klanten oppikken. Een aantal van hen behoort tot Check It, een gang die uit nood werd geboren toen Washington DC geconfronteerd werd met escalerend geweld jegens de LGBT-gemeenschap. Om zichzelf en elkaar te beschermen, besloten zwarte homo- en transseksuelen hun krachten te bundelen. Filmmakers Dana Flor en Toby Oppenheimer wonnen het vertrouwen van een aantal flamboyante bendeleden, die voor de camera openhartig hun voorgeschiedenissen blootleggen.