School Dance (2014)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Nick Cannon
met Bobb'e J. Thompson, Luenell en Mike Epps

De student Jason heeft zijn droomvrouw gevonden in de prachtige Anastacia. Er is echter een probleem: zij ziet hem niet staan. Als Jason een plekje kan veroveren bij de populaire crew van de dansles zou hij een kans kunnen hebben. Maar voordat hij dat kan doen moet hij eerst de strijdbijl begraven met zijn moeder en de gangsterbroer van Anastacia zien te overwinnen.

Wat een giller van een film, wat heb ik genoten zeg. Ook de soundtracks waren super, ik zag een mini Chris Brown en Wiz Khalifa in de heren.

Schoon vrouwenvolk vo de rest domme film!