- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Twente vliegt d'r dus ook uit. Die Duitsers weer in de laatste minuut gewonnen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
In het geval van Ajax dus wel ja uiteindelijk. Wat psv, az of twente ervoor hebben gedaan weet ik noet meer en is ook niet van belang in deze discussie. Europees is er wel overwinterd en als je meerdere keren met Real in een poule komt gecombineerd met een Ac Milan, Lyon, City en Dortmund is het ook gewoon realistisch om niet meer te verwachten. Dus al die ophef die jij maakt geldt niet voor Ajax en dit jaar alleen voor de EL clubs(al werd daar de voorgaande jaren ook gewoon prima gepresteerd).
Tja als je nooit iets wezenlijks in Europa presteert kom je bij de loting vanzelf in potje 3 of 4 he... Dat gaat ook nooit meer veranderen. Dus dan kun je elk jaar wel over de loting klagen. Vorig jaar had je trouwens nog een pretloting met dat zwakke Lyon en die semiprofs uit Zagreb, maar afijn.
Enfin, puntje voor Twente en goed nieuws voor Nederland: Limassol is vanavond onderuit gegaan dus de kloof naar Cyprus kan worden gedicht!
Mindreader
-
- 83 berichten
- 118 stemmen
Sjonge zeg, we stonden op het punt om door Cyprus ingehaald te worden.
We kunnen er wel grappig over doen, maar dit Twente en Psv kunnen echt niet op tegen een APOEL Nicosia.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
En jawel: Nederland heeft de kloof naar Cyprus gedicht en staat nu gedeeld 19e 
1. Spanje
2. Engeland
3. Duitsland
4. Italië
5. Portugal
-. Frankrijk
7. Oekraine
8. Tsjechië
-. Rusland
10. België
11. Roemenië
12. Zwitserland
--. Zweden
14. Wit-Rusland
15. Turkije
16. Kroatië
17. Noorwegen
18. Griekenland
19. Cyprus
--. Nederland
21. Slovenië
22. Hongarije
23. Schotland
24. Israel
25. Denemarken
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat moet gevierd worden, wie trakteert?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Ik neem aan Otherfool is er zo blij mee.
Wel hilarisch dat Brama net verteld dat ze alles hebben gegeven. Dat is niet veel dan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wel hilarisch dat Brama net verteld dat ze alles hebben gegeven. Dat is niet veel dan.
Mindreader
-
- 83 berichten
- 118 stemmen
Ik vind dit echt in en in triest. Als we zo doorgaan worden we binnen de kortste keren ingehaald door (nog meer) banenenrepublieken.
Jaja en McClaren is weer werkelijk elke open deur aan het intrappen nu!! Eigenlijk camoufleert hij het feit dat ie gewoon schijt heeft aan die EL.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Hoe dat bovenaan staat is een raadsel eigenlijk. Hoorde maandag bij VI dat het overloopt van het talent in de jeugd in Nederland, kan niet wachten. Otherfool is een zeikerd, maar het niveau mag wel ietsjes omhoog bij de topclubs.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Net terug. Bagger weer. McClaren flikker aub op.
Mindreader
-
- 83 berichten
- 118 stemmen
Normaal ben ik niet zo cynisch, maar vandaag heb ik echt mijn toppunt bereikt. Deze zoutloze voetbaldag (+ het NL'se voetbal in het algemeen) verdiend niets meer dan een:

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Valt mij op hoe inspiratieloos dit PSV is als Van Bommel/Toivonen/Lens uitvallen, met als dieptepunt de grote vriend van René vd Gijp.
vd Gijp speelt al een poosje niet meer voor PSV hoor..
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Vandaag de wedstrijd van Twente meegepikt ... jezus wat een niveau. Wel leuk dat Genk een puntje gaan pakken is in Lissabon, staan dicht bij een volgende ronde nu. Gelijkspel van Brugge is een beetje zinloos, maar ook fijn dat zij er weer wat bovenopkomen. Al moeten ze hun echte comeback nog maar even uitstellen tot na de match tegen Anderlecht zondag.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4530 stemmen
*Plaatje*

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat dat mijn mond nog uit zou komen
.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Lichtjes teleurgesteld. Tevreden over het getoonde spel, het resultaat valt tegen. Je zou vooraf tekenen voor een punt in Lissabon, maar als je een hele wedstrijd domineert wil je meer. Je moet het geluk aan je kant hebben en dat had Sporting. Eén kans, één goal. En wij maar morsen, Anele 2 keer oog in oog met de keeper, Plet ook, fantastische halve omhaal van Vossen maar de bal wou er maar niet in. Uiteindelijk is het dan toch gelukt dankzij Buffel, is van onschatbare waarde voor ons. Goed afgemaakt ook van Plet al was dat wel een must gezien zijn lengte. Als de scheidsrechter wat meer onze kant had gekozen hadden we waarschijnlijk de 3 punten en waren we zeker van de volgende ronde. Maar ja, die aanslag op Gorius en de elleboogstoot op Vossen als de bal al weg was bleken beide geen rood waard te zijn. Was het in de Cristal Arena gebeurd, donker rood. Nouja, het wordt weeral wat moelijker nu Basel gewonnen heeft. De voorsprong op de nummer 3 is nog maar 3 punten. Moeten we het in Videoton gaan doen.
Zonde van Brugge, een 2-0 weggeven op 3 minuten tijd. Ook zij hadden de scheidsrechter niet mee. Die zebra's verdienden wel wat kaarten met hun slagen richting de Brugge-spelers. Kut dat Hoefkens dan wel een gele kaart krijgt als hij iemand volledig terecht neermaait. En dan krijg je 5 minuten voor tijd ook geen penalty na dat er duidelijk aan het shirt van Bacca wordt getrokken. Het zit ze ook nooit eens mee. Laat de wederopstanding dan maar plaatsvinden zondag, tegen Anderlecht.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Leek me dat vooral iemand als De Ceulaer gemist werd. Als je drie punten wil op dit niveau moeten die kansen van Anele er gewoon in, geen excuus.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Ik weet het. Zoals ik al zei, we hebben gemorst met de kansen. Zowel de kansen van Anele, als die van Buffel moesten er gewoon in. Maar die keeper van Sporting kon er ook wat van, heeft een sterke wedstrijd gekeept.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Bedank Buffel ook maar direct voor die walgelijke schwalbe waardoor Schaars z'n tweede geel pakte...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax bevestigt: http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuwsartikel/Ajax-in-gesprek-met-Van-der-Sar-en-Kinsbergen.htm
Update: Ajax erkent onderhandelingen met Van der Sar en Kinsbergen - voetbalzone.nl
Vd Sar zal er dus bij gaan komen, net als ene Michael Kinsbergen die ad interim zal zijn en vd Sar klaar gaat stomen voor de functie. Kinsbergen schijnt een hele goede zijn met een sterk CV. Ik ken de man niet, misschien iemand hier?
Oja: PSV en Twente 
Ben er toch gister ingetrapt om ook Twente nog te kijken. In de laatste 2 ronden skip ik denk ik alles van die 2, wat een ongekend droevig kut niveau.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Daar zal KRC Genk vanavond wel voor zorgen.
Als we de 3 punten halen zijn we door naar de volgende ronde, voor de eerste keer in de clubgeschiedenis van Genk denk ik. Dit moet een leuke avond worden, het zal wel enorm lastig zijn. Geen De Ceulaer, ook geen Barda die plots is opgestaan uit de dood. Maar ach, we hebben ons doelpuntenmachine Vossen. Wel kut dat Been de voorkeur geeft aan die huurling van Twente, Plet. We hebben zelf genoeg talent rondlopen in onze jeugd, geef die dan eens een kans.
Ik moest gister bij het zien van de uitslag van Genk aan deze post denken, vooral dat stukje over Plet.
Wie maakte die belangrijke 1-1 vlak voor tijd? 
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Bedank Buffel ook maar direct voor die walgelijke schwalbe waardoor Schaars z'n tweede geel pakte...
Schaars onterecht rood. 2 Sporting spelers hebben onterecht geen rood gehad. Dat compenseert het wat.
Ik moest gister bij het zien van de uitslag van Genk aan deze post denken, vooral dat stukje over Plet.
Wie maakte die belangrijke 1-1 vlak voor tijd?
Haha ik moet mijn woorden terug nemen. Niet dat ik Plet een slechte speler vond, heeft ook al gescoord in de competitie. Maar het is en blijft een huurling, volgend jaar is hij terug weg en moeten we opnieuw een vervanger voor Vossen zoeken.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Schaars onterecht rood. 2 Sporting spelers hebben onterecht geen rood gehad. Dat compenseert het wat.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee, die ken ik niet meer..
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik ook niet
Maar verder wel een leuke site.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
vd Gijp speelt al een poosje niet meer voor PSV hoor..
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
En jawel: Nederland heeft de kloof naar Cyprus gedicht en staat nu gedeeld 19e 
1. Spanje
2. Engeland
3. Duitsland
4. Italië
5. Portugal
-. Frankrijk
7. Oekraine
8. Tsjechië
-. Rusland
10. België
11. Roemenië
12. Zwitserland
--. Zweden
14. Wit-Rusland
15. Turkije
16. Kroatië
17. Noorwegen
18. Griekenland
19. Cyprus
--. Nederland
21. Slovenië
22. Hongarije
23. Schotland
24. Israel
25. Denemarken
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ja hoor, op de basisschool.. maar als iemand kennelijk het vermogen niet bezit om op te schrijven wat hij eigenlijk bedoelt kan ik er ook niet meer van maken he? Dat is toch gewoon letterlijk de zin die je opschrijft hoor, zonder enige zinnige begeleiding verder.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.