Televisie-overzicht
[permalink] geplaatst op 7 april 2011, 16:37 uurVanaf vandaag staat er op cinema.nl (die site gebruik ik) welke films er t/m volgende week (tot nu toe) woensdag op tv komen.
kos schreef:
Is het wellicht mogelijk om de films die de komende week op tv komen wat eerder in het overzicht te zetten?
Jawel, geregeld.

[permalink] geplaatst op 7 april 2011, 16:38 uurVeel dank!!

.
[permalink] geplaatst op 8 april 2011, 19:22 uur@Metalfist,
Weet je zeker dat vanavond "Single White Female" op Één komt om 23.40 uur?
Want in mijn gids en mijn krant staat dat "Mockingbirds Don't Sing" komt?
[permalink] geplaatst op 8 april 2011, 19:27 uurnarva77 schreef:
@Metalfist,
Weet je zeker dat vanavond "Single White Female" op Één komt om 23.40 uur?
Want in mijn gids en mijn krant staat dat "Mockingbirds Don't Sing" komt?
Heb ik ook gezien, maar op digitale tv gids en teletekst staat wel "Single White Female"
[permalink] geplaatst op 8 april 2011, 20:10 uurHmm, jammer! Die ken ik al ,en ik had wel zin in "Mockingbirds Don't Sing"....

[permalink] geplaatst op 8 april 2011, 20:47 uur
[permalink] geplaatst op 11 april 2011, 23:17 uurVannacht vertrek ik naar New York dus kan ik deze week het televisie-overzicht niet verzorgen maar mijn taak word overgenomen door crewlid Jawaddedadde. Mochten er dus films niet in het overzicht staan, stuur hem dan een bericht in plaats van mij want ik krijg het toch niet te zien
Zie jullie terug over een week!
[permalink] geplaatst op 22 juni 2011, 21:14 uur
[permalink] geplaatst op 23 juni 2011, 11:41 uurKlopt, de zenders Eén en Canvas worden nu automatisch toegevoegd maar daar is iets misgelopen blijkbaar. Ik heb het in ieder geval aangepast, bedankt.
[permalink] geplaatst op 8 juli 2011, 11:20 uurVandaag staan er volgens mij een stuk of 5/6 films niet in het Moviemeter overzicht terwijl ze wel op TV komen. Ik keek altijd graag in dit overzicht. Ik zag onderaan dat het mogelijk gemaakt wordt door cinema.nl. Daar staat wel een compleet overzicht.
Zit hier een bug in?
Edit: het gaat vandaag om Dragonball Evolution, High Crimes, Nim's Eiland, War, Sailors don't cry, Queen of the damned
en Crash, Harry Potter , Dark Water komen juist weer niet op TV volgens Cinema.nl
[permalink] geplaatst op 8 juli 2011, 14:31 uurOver welke zenders gaat het hier juist?
[permalink] geplaatst op 8 juli 2011, 15:10 uurDragonball Evolution Rtl 5 20:30 tot 22:15
War Rtl5 22:15 tot 0:20
High Crimes Rtl 8 20:30 tot 22:45
Nim's Eiland Rtl 420:30 tot 22:20
Sailors don't cry België 123:30 tot 01:00
Queen of the damned Sbs 6 23:50 tot 01:50
[permalink] geplaatst op 8 juli 2011, 18:23 uurSinds kort is er inderdaad een nieuw scriptje dat zich baseert op cinema.nl maar het werkt precies nog niet echt compleet, bedankt in ieder geval en ik zal het aan Jordy laten weten.
edit: weet er iemand of het om deze
War gaat? Ik kan de film niet aanklikken op de site van RTL5
[permalink] geplaatst op 8 juli 2011, 19:16 uurZou het kunnen zijn dat er gewoon per ongeluk een verkeerde film is gelinkt? Volgens ons overzicht komt Crash vanavond om 22.15 op RTL5.
[permalink] geplaatst op 8 juli 2011, 19:25 uurJordy schreef:
Zou het kunnen zijn dat er gewoon per ongeluk een verkeerde film is gelinkt? Volgens ons overzicht komt Crash vanavond om 22.15 op RTL5.
Nee die komt echt niet, niet volgens de gids of via televisie overzicht op tv
[permalink] geplaatst op 8 juli 2011, 19:45 uurJa dat geloof ik wel, maar ik vraag me af of het gewoon een menselijk foutje is, of dat er iets fout gaat met het tooltje dat Henk sinds kort gebruikt. Ik zal War/crash vast even corrigeren.
[permalink] geplaatst op 8 juli 2011, 20:01 uurNog een vraagje. Waarom worden wel de Belgische en Franse publieke zenders getoond in het overzicht, maar niet de Duitse? Dat de Belgische zenders worden getoond vind ik logisch, maar waarom krijgt Frankrijk voorrang op Duitsland?
[permalink] geplaatst op 9 juli 2011, 15:19 uurOmdat de films op TV5 Nederlands ondertiteld zijn en die op de Duitse zenders niet.
[permalink] geplaatst op 27 juli 2011, 20:20 uurTitanic vandaag op tv!!

Al ga ik hem waarschijnlijk niet zien. Ik denk dat het Ever After word.
[permalink] geplaatst op 5 augustus 2011, 20:03 uurStealth komt vandaag toch ook op tv ?>

[permalink] geplaatst op 6 augustus 2011, 13:38 uurVolgens mijn gegevens niet.
[permalink] geplaatst op 6 augustus 2011, 14:36 uurOkee, op tele text stond het ook niet idd. Maar in de Veronica gids bij ons thuis stond dat het wel zou komen maar op internet stond dan ook weer niet.
Was heel vaag. Maarja, heb me toch nog vermaakt gisterenavond.

[permalink] geplaatst op 22 december 2011, 12:04 uurIs het mogelijk deze week nog een overzicht tm 6 januari te plaatsen?
Staat immers gewoon in alle tv-gidsen dus de info is er.
Alvast dank!
[permalink] geplaatst op 22 december 2011, 12:22 uurNederlandse tv meldingen worden niet (meer) overgetypt uit gidsen, maar grotendeels automatisch gevuld via cinema.nl.
[permalink] geplaatst op 22 december 2011, 12:33 uurhm, dat is wel jammer.
[permalink] geplaatst op 23 december 2011, 12:56 uurIk heb een probleem met mijn Belgisch tv-overzicht.
Soms ontbreken er een aantal films in de lijst, terwijl de uitzendinfo wel onder de films staat. Dit is echter niet altijd het geval. Soms staan ze gewoonweg niet in de lijst en ontbreekt ook de uitzendinfo op de filmpagina zelf, terwijl dit bij andere Belgische users wel correct wordt weergegeven.
Vannacht merkte ik het weer op:
Mijn lijst:
Lijst van Metalfist (enkele uren later):
Probleem komt overigens zowel bij gemeenschappelijke als uitsluitend Belgische zenders voor.
Vaak wordt het overzicht uiteindelijk de dag zelf of nog later wel correct weergegeven, maar dan is het uiteraard al te laat...
[permalink] geplaatst op 23 december 2011, 15:55 uurKan het misschien zo zijn dat je de site soms oningelogd bekijkt? Dan zie je de nl. de standaard (Nederlandse) indeling.
Tussen die 2 screenshots zit een paar uur verschil zeg je. Die Pinokkio film (bv.) zal in de tussentijd toegevoegd zijn aan het tv overzicht.
[permalink] geplaatst op 23 december 2011, 22:49 uurNeen, ik raadpleeg de site nooit oningelogd. Ik dacht ook eerst dat het aan dat Cinema.nl-scriptje lag maar dat kan niet enkel het probleem zijn.
"A Grandpa for Christmas" op het Belgische VijfTv bijvoorbeeld stond bij mij nu niet in de lijst, terwijl Metalfist die film al dagen voordien toegevoegd had aan het tv-overzicht. De film stond er bij hem ook gewoon in. Bij mij stond er enkel uitzendinfo onder de film.
In januari 2011 heb ik ook gelijkaardige problemen gehad. Heb toen enkele keren correcties ingediend bij Metalfist, maar achteraf bleek dat die films gewoon al toegevoegd waren maar bij mij niet in het overzicht stonden. Erg vreemd dus.
[permalink] geplaatst op 24 december 2011, 0:31 uurNu bijvoorbeeld terug:
Filmpagina:
Tv-overzicht:
Vitaya, enkel in België op de kabel.
Kan dus niet liggen aan dat scriptje. Is ook niet pas toegevoegd en een andere film op dezelfde zender staat wel gewoon in mijn overzicht.
Edit: en deze o.a. ook niet:
A Very Cool Christmas
An Accidental Christmas
Disco Ormene
(Ketnet/Canvas, dus ook in Nederland te ontvangen en dus toegevoegd door dat scriptje)
[permalink] geplaatst op 24 december 2011, 9:45 uurbedankt voor het uitzoekwerk, zal er binnenkort even naar kijken
[permalink] geplaatst op 24 december 2011, 15:01 uurOk, bedankt.
Nu staan ze trouwens wel in de lijst. Volgens mij gaat er dus ergens iets fout bij het gedeelte "binnenkort". Toen ik die screenshots nam stonden de films van 24/12 nog onder die rubriek. Eens ze bij "vandaag" komen te staan wordt de lijst blijkbaar wel correct weergegeven. Bij het gedeelte "gisteren" is er ook geen probleem.
Edit:
De tv-gids eens grondig nagekeken tot en met woensdag 28/12/11 en alle dagen ontbreekt er wel iets, variërend van een tot wel vijf films. Zenders zijn ook willekeurig. Zowel uitsluitend Belgische als gemeenschappelijke zenders.
[permalink] geplaatst op 27 december 2011, 8:53 uurAha het probleem is dus dat het volledige overzicht niet compleet is. Komt waarschijnlijk door de drukke decembermaand, waardoor er veel films te zien zijn en de site ergens tegen een of andere limiet aan loopt. Dat zal even anders afstellen.
[permalink] geplaatst op 28 december 2011, 19:14 uurThanks, volgens mij loopt het nu wel goed.
Zal inderdaad aan het aantal uitgezonden films liggen, want de vorige problemen waren begin januari. Tijdens de Kerstvakantie dus.
Wel vreemd dat die ontbrekende films dan bij andere mensen wel in het weekoverzicht stonden.