• 16.952 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.633 seizoenen
  • 654.051 acteurs
  • 200.190 gebruikers
  • 9.448.433 stemmen
Avatar
 

Meningen

Hier kun je zien welke berichten Feike als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Escapist, The (2008)

Nancy....dan heb je het einde van de film niet begrepen. Geniaal en indrukwekkend einde!!

Acteerwerk is zeer goed neergezet. De "echte" gevangenissfeer komt nog niet helemaal over. Het leek af en toe op een vrijblijvende instelling. Voor de rest uitstekende film!!

Nancy1980 schreef:

Het eerste deel van de film is oersaai, als ze dan het plan om te gaan ontsnappen uitvoeren wordt ie wel redelijk spannend, het einde is vaag en teleurstellend.

Acteurs doen het goed vindt ik.