• 16.968 nieuwsartikelen
  • 181.417 films
  • 12.516 series
  • 34.634 seizoenen
  • 654.126 acteurs
  • 200.195 gebruikers
  • 9.448.779 stemmen
Avatar
 

Meningen

Hier kun je zien welke berichten maarten38 als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Devil Inside, The (2012)

Ik had veel negative reacties op deze film gelezen. Ik heb hem gisteravond gekeken. Het enige waar ik het mee eens ben is dat het einde eigenlijk midden in het verhaal valt. Maar voor de rest vind ik het een erg leuke film. Ik vind de opbouw niet tergend langzaam. Maar omdat het verhaald niet snel gaat is het eind zo abrupt. Voor je gevoel is het nog niet klaar. Je kan niet alles hebben. Ik kijk veel horror en dit vind ik ook een leuke film.