- Home
- amanda3785
- Meningen
Meningen
Hier kun je zien welke berichten amanda3785 als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
2:37 (2006)
Alternatieve titel: Two Thirty 7
Wat een mooie film met een hele duidelijke boodschap die helemaal tot je doordringt.
Mensen vergelijken hem met Elephant, maar die vergelijking kan je niet maken. Ik heb ook Elephant gezien maar de verschillen zijn duidelijk:
- Zeer slecht acteerwerk van Elephant
- Elephant heeft een zwak verhaal wat en er gebeurd helemaal niets tot op het einde. Tja, je ziet continu een paar studenten lopen
- Het plot van Elephant is niet alleen al bekend en voorspelbaar maar ook nog eens onjuist. Het zou gebaseerd zijn op het verhaal van Columbine, maar of het is een zeer slechte rip-off, of Gus had zich iets beter moeten verdiepen in de werkelijke tragedie
Om een lang verhaal kort te maken...(Ik zit nu meer over een andere film te praten haha). 2:37 Is een hele mooie film met een zware lading die een hele duidelijke boodschap afgeeft. Deze film zouden ze eigenlijk op scholen moeten laten zien. Misschien hebben jongeren dan wat meer begrip en respect voor elkaar.
Inglourious Basterds (2009)
Ik vond de film enorm tegenvallen. Heel jammer.
Ik had hoge verwachtingen van deze film en daar zal het ook zeker wel aan liggen dat ik hem niet goed vond.
Maar buiten dat... Er zaten leuke stukjes in, maar verder vond ik het veel geklets, weinig actie.
Into the Wild (2007)
Mijn favoriete film allertijden!
Ik kende het verhaal al, had het boek ook al gelezen en op een paar kleine dingen die ze eigenlijk wel hadden moet laten zien in de film, vind ik het een heerlijke film om naar te kijken.
Het verhaal is al heel mooi, het landschap nog mooier en het acteerwerk is ontzettend goed van Emile Hirsch.
Messages Deleted (2009)
Normaal gesproken kijk ik altijd op deze site om te zien wat anderen van een film vinden, maar hier waren de meningen toch echt verdeeld, zeg!
Maar ik heb hem net gekeken en ik zit er eigenlijk een beetje tussen in. Ik vind het geen hele slechte film, maar wel een beetje voorspelbaar. Ook het acteerwerk is niet optimaal.
Het verhaal op zich is leuk bedacht en het blijft ook wel spannend (ondanks de voorspelbaarheid), maar net wat 'Elineloves' zegt: Brandt doet alles om de aandacht op zichzelf te vestigen en dat wordt op een gegeven moment wel een beetje frustrerend.
Saw VI (2009)
Alternatieve titel: Saw 6
Het blijft leuk! Ik ben een enorme Saw-fan en deze was ook zeker weer genieten.
Niet de beste uit de reeks en het wordt wat slapjes qua vallen/martelingen, maar nog steeds heerlijk om naar te kijken.
Ik heb gelezen dat saw 7 in 3D is!!!