• 8.985.489 stemmen

Spider-Man

Spider-Man seizoen 6?

Zal er een seizoen 6 beschikbaar komen voor de tv-serie Spider-Man? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Spider-Man.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Spider-Man (Seizoen 5) dateert van 1997.

Spider-Man Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 6) van Spider-Man? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Spider-Man seizoen 6 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Spider-Man Serie Informatie

Spider-Man is een Animatie / Actie-serie uit 1994-1998. Geregisseerd door Bob Richardson met onder meer de acteurs Jennifer Hale, Sara Ballantine en Linda Gary .

Na gebeten te zijn door een radioactieve spin, ontdekt Peter Parker dat de spin hem superkrachten heeft gegeven. Na de dood van Oom Ben besluit hij Spider-Man te worden om de misdaad te bestrijden. Maar naast Spider-Man is hij ook een gewone tiener met alle daarbij horende problemen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,60 met in totaal 73 stemmen. De serie heeft momenteel 5 seizoenen.