ad

Met onder meer: Andrea Elson, Anne Schedeen en Paul Fusco

Release datum: 22 september 1986

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over ALF

ALF gaat over een gemiddeld Amerikaans gezin bestaande uit Willie, Kate, Lynn en Brian, waar op een avond een buitenaards wezen (van de planeet Melmac) met zijn ruimteschip in de garage van het gezin neerstort. Ze noemen het wezen ALF en besluiten het in huis te houden maar of dat verstandig is...

Seizoenen

Komt er een ALF seizoen 5?

Acteurs en Actrices

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME.

• 2030 berichten
woensdag 22 juni 2016
ALF seizoen 1 Willie: This is a jigsaw puzzle.

ALF: It's broken.

Willie: That's the object, ALF. You're supposed to put
it together.

ALF: Why? I didn't break it.

Zeer geslaagde komedieserie. 4 hilarische seizoenen.
Goede cast en vele leuke verhalen / scenes passeren
de revue. Pure jeugdsentiment.

5 sterren van mijn kant voor 'ALF'.
avatar van Bottleneck

Bottleneck

vrijdag 9 december 2016
ALF seizoen 1 Vier seizoenen 'maar'? Leken er toendertijd veel meer (maar ja, herinnering). Prima serie inderdaad, vooral de omgang tussen Willie en Alf.

neo

donderdag 21 februari 2019
ALF seizoen 1 Gezapig is het woord voor de gehele serie. Na een pilot waarin ALF bier dronk, stapte men af van dit soort ideeën (er werd veel geschrapt) en richtte zich vooral op een zo veilig en kinderlijk publiek. Dit neemt niet weg dat door de serie heen de soms gevatte opmerkingen van het karakter tegenover het gezin en de kat nog enigszins onderhoudend waren.

Unhappily Ever After was een latere serie met een soortgelijke ''knuffel''. Los van of die serie beter was, doet een minder braaf karakter grote wonderen. Een roekeloze, ongefilterde Alf zou in samenhang met een gezin die op alle fronten binnen de lijntjes kleurt, een beter idee geweest.

neo

donderdag 21 februari 2019