ad
  • 8.178.978 stemmen

Shetland

Shetland seizoen 6?

Zal er een seizoen 6 beschikbaar komen voor de tv-serie Shetland? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Shetland.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Shetland (Seizoen 5) dateert van 2019.

Shetland Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 6) van Shetland? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Shetland seizoen 6 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Shetland Serie Informatie

Shetland is een Misdaad / Drama-serie uit 2013-2019. Het is geregisseerd door Lee Haven Jones met onder meer de acteurs Douglas Henshall, Alison O'Donnell en Steven Robertson .

We maken kennis met Jimmy Perez, een plaatselijke politie-inspecteur. Hij is een echte Shetlander die jaren elders heeft gewoond maar op een bepaald moment is teruggekeerd naar zijn geboortegrond, samen met zijn veertienjarige dochter Cassie. Perez is iemand die nooit teveel zegt maar wel natuurlijk gezag uitstraalt: een combinatie van eigenschappen die hem bij het oplossen van misdrijven goed van pas komt.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,69 met in totaal 66 stemmen. De serie heeft momenteel 5 seizoenen.