• 8.985.783 stemmen

Vikings

Vikings seizoen 7?

Zal er een seizoen 7 beschikbaar komen voor de tv-serie Vikings? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Vikings.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Vikings (Seizoen 6) dateert van 2019.

Vikings Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 7) van Vikings? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Vikings seizoen 7 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Vikings Serie Informatie

Vikings is een Avontuur / Drama-serie uit 2013-2021. Geregisseerd door Ciaran Donnelly met onder meer de acteurs Travis Fimmel, Gustaf Skarsgård en Gabriel Byrne .

Vikings speelt zich af aan het begin van het tijdperk van de Vikingen, het einde van de achtste eeuw, en brengt ons naar de brute en mysterieuze wereld van Ragnar Lothbrok, een Viking krijger en boer die niets liever doet dan ontdekken en plunderen op zee. Zijn ambities zetten hem op gespannen voet met zijn leider Earl Haraldson, die wil dat ze naar het arme Oosten gaan in plaats van naar het onbekende Westen. Wanneer Ragnar een verbond sluit met zijn vriend Floki om een nieuwe boot te bouwen en daarmee vervolgens toch naar het Westen te varen, barst het conflict pas echt los.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,96 met in totaal 1.381 stemmen. De serie heeft momenteel 6 seizoenen.