• 8.985.245 stemmen

Eureka

Eureka seizoen 6?

Zal er een seizoen 6 beschikbaar komen voor de tv-serie Eureka? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Eureka.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Eureka (Seizoen 5) dateert van 2012.

Eureka Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 6) van Eureka? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Eureka seizoen 6 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Eureka Serie Informatie

Eureka is een Komedie / Sciencefiction-serie uit 2006-2012. Geregisseerd door Michael Robison met onder meer de acteurs Colin Ferguson, Salli Richardson-Whitfield en Joe Morton .

Eureka is een Amerikaans stadje waar de grootste geleerden zijn samengebracht. Ze hebben hier alle tijd en rust om hun uitvindingen te perfectioneren. U.S. Marshall Jack Carter, die toevallig met zijn dochter op doorreis is, wordt aangesteld als sheriff. Hij moet de vreemde gebeurtenissen en vreemde figuren in het stadje in bedwang houden.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 2,90 met in totaal 31 stemmen. De serie heeft momenteel 5 seizoenen.