• 8.662.925 stemmen

Met onder meer: Greg Morris, Peter Graves en Peter Lupus

Release datum: 17 september 1966

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Mission: Impossible

Mission: Impossible gaat over een elitegroep van geheim agenten, die bekend staat onder de naam Impossible Missions Force (IMF). Het team staat onder leiding van Dan Briggs en Jim Phelps. Hun opdrachten omvatten onder andere het uitschakelen van dictators en criminele organisaties, het bevrijden van een gevangen buitenlandse diplomaat in een fictief communistisch land, of het onderscheppen van geheime documenten.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Mission: Impossible

avatar van nlkink

nlkink

zondag 28 juli 2019
Mission: Impossible seizoen 1 Heb niet alle seizoenen in mijn bezit. Op een gegeven moment bleven de missies dichter bij huis en namen ze het op tegen een wijd verbreid misdaadorganisatie. Eigenlijk ben ik zo ongeveer gestopt toen er belangrijke acteurs werden vervangen. Dat Dan Briggs werd vervangen door Peter Graves maakte de serie sterker. Dat later Martin Landau werd vervangen door Leonard Nimoy is voor mij het begin van het einde geweest.