• 8.985.462 stemmen

Foyle's War

Foyle's War seizoen 9?

Zal er een seizoen 9 beschikbaar komen voor de tv-serie Foyle's War? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Foyle's War.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Foyle's War (Seizoen 8) dateert van 2015.

Foyle's War Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 9) van Foyle's War? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Foyle's War seizoen 9 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Foyle's War Serie Informatie

Foyle's War is een Drama / Misdaad-serie uit 2002-2015. Geregisseerd door Jeremy Silberston met onder meer de acteurs Michael Kitchen, Honeysuckle Weeks en Anthony Howell .

Voorjaar en zomer 1940 in het idyllische landschap van zuidelijk Engeland: de Tweede Wereldoorlog is net begonnen en de Duitsers staan op het punt om Engeland binnen te vallen. De nachtelijke bomaanvallen zorgen voor angst en hysterie onder de bevolking, maar toch moet iemand ook het alledaagse kwaad in eigen land bestrijden. Wie zou dat beter kunnen dan Christopher Foyle? Hij wordt geholpen door zijn chauffeuse Samantha 'Sam' Stuart en zijn assistent Paul Milner.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 4,00 met in totaal 63 stemmen. De serie heeft momenteel 8 seizoenen.