• 8.985.921 stemmen

Into the Dark (2018-2021)

Horror / Thriller | 2 seizoenen

Genre: Horror / Thriller

Ontwikkeld door: Jason Blum

Met onder meer: Georgie Flores, Tom Bateman en Kerr Smith

Oorspronkelijke taal: Duits

Release datum: vrijdag 5 oktober 2018

Eerst uitgezonden op: Hulu (Verenigde Staten)

Plot Into the Dark

Deze anthologieserie bestaat uit een serie losstaande verhalen. Elke aflevering is geïnspireerd op een feestdag. De debuutaflevering staat in het teken van Halloween. De volgende feestdag is Thanksgiving, dan volgen een verhalen over Kerstmis, Nieuwjaar, Valentijnsdag en overige feestdagen. In de afleveringen worden we geconfronteerd met begraafplaatsen, geesten en een gigantisch Furby-achtig, manshoog wezen met gloeiende rode ogen.

Meningen over Into the Dark

avatar van Corcicus

Corcicus

dinsdag 21 januari 2020
Into the Dark seizoen 1 Zeer wisselvallig toch wel. Sommige afleveringen zijn uitstekend, maar anderen sucken de pannen van het dak.

vrijdag 7 juni 2019
Into the Dark seizoen 1 De 1e 8 afleveringen waren een beetje net wel, net niet. Sommige waren ook heeeel slecht, zoals bijvoorbeeld Pooka. Nu net de 9e aflevering gekeken en dat is de 1e aflevering die echt onder het genre horror valt. Treehouse had dan ook wel wat horror elementen, maar 9 (They Came Knocking) is tot nu toe toch echt wel de beste. Als je niet tegen freaky kids kan, moet je hem skippen