• 8.985.245 stemmen

Seatbelt Psychic

Seatbelt Psychic seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Seatbelt Psychic? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Seatbelt Psychic.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Seatbelt Psychic (Seizoen 1) dateert van 2018.

Seatbelt Psychic Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Seatbelt Psychic? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Seatbelt Psychic seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Seatbelt Psychic Serie Informatie

Seatbelt Psychic is een Reality-serie uit 2018. met onder meer de acteurs en Thomas John .

Medium Thomas John neemt plaats achter het stuur van een taxi om nietsvermoedende mensen de rit van hun leven te bieden. Niet alleen brengt hij deze mensen naar hun plek van bestemming, maar hij geeft ze onderweg een spirituele lezing. Thomas John staat in contact met de geestenwereld en kan boodschappen doorgeven van gene zijde. De mensen die bij hem instappen weten van niets en niet iedereen gelooft in de krachten van Thomas. Middels dit ritje weet hij zelfs de grootste sceptici te overtuigen.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter nan met in totaal 0 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.