Mijn Series +

Seatbelt Psychic - Seizoen 1 (2018)

Reality

ontwikkeld door Zeb Newman, Ben Winston, Brie Miranda Bryant, Sarah Happel, Emma Conway en Ryan Simpkins
met Thomas John

Medium Thomas John neemt plaats achter het stuur van een taxi om nietsvermoedende mensen de rit van hun leven te bieden. Niet alleen brengt hij deze mensen naar hun plek van bestemming, maar hij geeft ze onderweg een spirituele lezing. Thomas John staat in contact met de geestenwereld en kan boodschappen doorgeven van gene zijde. De mensen die bij hem instappen weten van niets en niet iedereen gelooft in de krachten van Thomas. Middels dit ritje weet hij zelfs de grootste sceptici te overtuigen.

1. I See Dead People
  2. He's with the Angels
  3. What I'm Seeing Is Very Strange
  4. We Made a Believer out of Him
  5. He's at Peace Now
  6. I'm Getting a Strong Message
  7. The Gift of a Lifetime
  8. Psychic for the Normal People

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.