ad
  • 8.183.828 stemmen

Star Trek

Star Trek seizoen 4?

Zal er een seizoen 4 beschikbaar komen voor de tv-serie Star Trek? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Star Trek.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Star Trek (Seizoen 3) dateert van 1968.

Star Trek Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 4) van Star Trek? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Star Trek seizoen 4 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Star Trek Serie Informatie

Star Trek is een Avontuur / Sciencefiction-serie uit 1966-1988. Het is geregisseerd door Marc Daniels met onder meer de acteurs William Shatner, Leonard Nimoy en DeForest Kelley .

Star Trek volgt de avonturen van de bemanning op het ruimteschip U.S.S. Enterprise. Onder leiding van James T. Kirk en met First Officer Mr. Spock en dokter Leonard 'Bones' McCoy zijn ze onderweg op een vijf jaar durende missie om het sterrenstelsel te exploreren. Hun missie is om nieuwe werelden te ontdekken, nieuw leven en nieuwe beschavingen te vinden en dapper te gaan waar niemand ooit gegaan is.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,89 met in totaal 112 stemmen. De serie heeft momenteel 3 seizoenen.