• 8.985.301 stemmen

Black Lightning

Black Lightning seizoen 5?

Zal er een seizoen 5 beschikbaar komen voor de tv-serie Black Lightning? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Black Lightning.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Black Lightning (Seizoen 4) dateert van 2021.

Black Lightning Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 5) van Black Lightning? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Black Lightning seizoen 5 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Black Lightning Serie Informatie

Black Lightning is een Actie / Sciencefiction-serie uit 2018-2021. Geregisseerd door Salim Akil met onder meer de acteurs Cress Williams, China Anne McClain en Christine Adams .

Jefferson Pierce is een man die een geheim met zich meedraagt. Als vader van twee dochters en directeur van een middelbare school, die ook fungeert als een veilige haven voor jongeren in een wijk in New Orleans die overspoeld wordt door bendegeweld, is hij een held voor zijn gemeenschap. Negen jaar geleden was Pierce een andere held. Begaafd met de bovenmenselijke kracht om elektriciteit te gebruiken en te beheersen, gebruikte hij die krachten om de straten van zijn geboortestad veilig te houden als de gemaskerde burgerwacht Black Lightning. Echter, na het zien van de gevolgen van de schade die zijn alter ego zijn gezin toebracht, liet hij zijn Super Hero-dagen achter zich en vestigde hij zich als een schooldirecteur en een vader. Bijna tien jaar later liggen de dagen van misdaadbestrijding van Pierce lang achter hem, maar als criminaliteit en corruptie zich als een lopend vuurtje verspreiden, keert Black Lightning terug.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 2,62 met in totaal 29 stemmen. De serie heeft momenteel 4 seizoenen.