• 8.985.972 stemmen

Dark

Dark seizoen 4?

Zal er een seizoen 4 beschikbaar komen voor de tv-serie Dark? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Dark.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Dark (Seizoen 3) dateert van 2020.

Dark Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 4) van Dark? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Dark seizoen 4 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Dark Serie Informatie

Dark is een Mystery / Misdaad-serie uit 2017-2020. Geregisseerd door Baran bo Odar met onder meer de acteurs Louis Hofmann, Lisa Vicari en Andreas Pietschmann .

Dark is een familiesaga met een bovennatuurlijke twist. Dark is gesitueerd in een Duitse stad waar de verdwijning van twee jonge kinderen de relaties blootleggen van vier families. Terwijl de families op zoek zijn naar de kinderen, helpen ze elkaar om naar antwoorden te vissen. Wat ze zich niet konden indenken is dat het mysterie in verband staat met andere geheimen binnen het dorp.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 4,00 met in totaal 838 stemmen. De serie heeft momenteel 3 seizoenen.