• 8.985.245 stemmen

Mannen van Dokter Anne, De

De Mannen van Dokter Anne seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie De Mannen van Dokter Anne? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van De Mannen van Dokter Anne.

Het laatste bij ons bekende seizoen van De Mannen van Dokter Anne (Seizoen 1) dateert van 2016.

De Mannen van Dokter Anne Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van De Mannen van Dokter Anne? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over De Mannen van Dokter Anne seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

De Mannen van Dokter Anne Serie Informatie

De Mannen van Dokter Anne is een Komedie / Romantiek-serie uit 2016-2017. Geregisseerd door Allard Westenbrink met onder meer de acteurs Benja Bruijning, Johanna ter Steege en Joke Tjalsma .

De jonge arts Anne is het middelpunt van De Mannen van Dokter Anne. Een week voordat ze in het huwelijk treedt, betrapt ze haar verloofde met een ander. Haar wereld stort in en ze keert terug naar haar ouders, een professor in de chirurgie en een bemoeizuchtige moeder. De vader van Anne biedt haar een baan aan in het ziekenhuis waar hij zelf ook werkzaam is. Op haar werk is Anne charmant, onbaatzuchtig en zeer professioneel, maar haar liefdesleven wordt al snel een chaos. Haar nieuwe chef arts, dr. Marc Meijer is niet alleen een enorme macho, maar ook de onbereikbare liefde uit haar jeugd. Of heeft de zachtaardige gynaecoloog dr. Sam Zwart betere kaarten? Voor wie zal ze vallen?

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,17 met in totaal 3 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.