Mijn Series +

De Mannen van Dokter Anne - Seizoen 1 (2016-2017)

Duitsland / Nederland
Komedie / Romantiek

ontwikkeld door Bora Da─čtekin
met Noortje Herlaar, Benja Bruijning en Matteo van der Grijn

De jonge arts Anne is het middelpunt van De Mannen van Dokter Anne. Een week voordat ze in het huwelijk treedt, betrapt ze haar verloofde met een ander. Haar wereld stort in en ze keert terug naar haar ouders, een professor in de chirurgie en een bemoeizuchtige moeder. De vader van Anne biedt haar een baan aan in het ziekenhuis waar hij zelf ook werkzaam is. Op haar werk is Anne charmant, onbaatzuchtig en zeer professioneel, maar haar liefdesleven wordt al snel een chaos. Haar nieuwe chef arts, dr. Marc Meijer is niet alleen een enorme macho, maar ook de onbereikbare liefde uit haar jeugd. Of heeft de zachtaardige gynaecoloog dr. Sam Zwart betere kaarten? Voor wie zal ze vallen?

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.