• 8.985.445 stemmen

Bellicher

Bellicher seizoen 3?

Zal er een seizoen 3 beschikbaar komen voor de tv-serie Bellicher? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Bellicher.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Bellicher (Seizoen 2) dateert van 2013.

Bellicher Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 3) van Bellicher? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Bellicher seizoen 3 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Bellicher Serie Informatie

Bellicher is een Thriller-serie uit 2010-2013. met onder meer de acteurs Benja Bruijning, Daan Schuurmans en Anna Drijver .

Michael Bellicher is werkzaam bij een van de grootste communicatieadviesbureaus ter wereld. Het is zijn werk om ‘feiten zo gunstig mogelijk te presenteren’. Hij heeft enkele ministers als klant. Alles waar hij van droomt, lijkt dan ook binnen handbereik. Totdat hij getuige is van een moord, ten onrechte verdacht wordt en zijn onschuld moet bewijzen. Michael blijkt zich midden in een internationaal schandaal te bevinden en zijn tegenstanders lijken er alles aan te doen om hem het zwijgen op te leggen. Michael zal terug moeten vechten: Niet alleen met mooie woorden, maar ook met daden.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,28 met in totaal 39 stemmen. De serie heeft momenteel 2 seizoenen.