• 8.985.476 stemmen

Legion

Legion seizoen 4?

Zal er een seizoen 4 beschikbaar komen voor de tv-serie Legion? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Legion.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Legion (Seizoen 3) dateert van 2019.

Legion Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 4) van Legion? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Legion seizoen 4 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Legion Serie Informatie

Legion is een Actie / Drama-serie uit 2017-2019. Geregisseerd door John Cameron met onder meer de acteurs Dan Stevens, Rachel Keller en Aubrey Plaza .

David Haller, een onrustige, jonge man die sinds zijn tienerjaren worstelt met een psychische aandoening. Gediagnosticeerd als schizofreen, heeft David door de jaren heen al vele psychiatrische ziekenhuizen van binnen en buiten gezien. Maar na een vreemde ontmoeting met een andere patiënt, wordt hij geconfronteerd met de mogelijkheid dat de stemmen die hij hoort en de visioenen die hij ziet echt kunnen zijn. En dan blijkt dat Haller in bezit is van mogelijk bovenmenselijke krachten.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,79 met in totaal 102 stemmen. De serie heeft momenteel 3 seizoenen.