• 8.985.604 stemmen

A Series of Unfortunate Events (2017-2019)

Alternatieve titel: Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events

Genre: Avontuur / Drama

Ontwikkeld door: Barry Sonnenfeld, Daniel Handler en Cindy Holland

Met onder meer: Malina Weissman, Louis Hynes en Neil Patrick Harris

Release datum: vrijdag 13 januari 2017

Plot A Series of Unfortunate Events

Na het verlies van hun ouders in een mysterieuze brand, moeten de drie Baudelaire kinderen hun wederwaardigheden onder ogen zien in een poging om hun duistere familiegeheimen te onthullen. Graaf Olaf zet alles op alles om het fortuin die de kinderen erven in handen te krijgen. De kinderen moeten het onderste uit de kan halen om de gesmede plannetjes van hun gemene voogd zien te ontwijken.

Lemony Snicket

Meningen over A Series of Unfortunate Events

avatar van Ducoz

Ducoz

vrijdag 6 april 2018
A Series of Unfortunate Events seizoen 2 Dat absurdistische, wat tevens een beetje kmullig aan doet vind ik zo lekker in deze serie. Het is zp over de top en down to earth te gelijk. Een kinderserie voor volwassenen. Prachtig. Weet niet altijd mijn aandacht vast te houden, maar is goed genietbaar. Jammer dat hierna nog een seizoen volgt (of misschien is dat wel prima..)

StrangerThingsFan_mm

zaterdag 16 maart 2019
A Series of Unfortunate Events seizoen 1 Het 1de seizoen begon goed met een avontuurlijke sfeer en een donker, grimmig tintje. Hoe verder we in het seizoen gaan, hoe sneller het de verdoemenis in gaat. Alsnog heb ik enorm genoten. Neil Patrick Harris als graaf Olaf vindt ik goed gecast. De kleine Sunny kon een grote lach op mijn gezicht toveren en Violet en Klaus konden me niet echt boeien. Een 4,0 van de 5.

stinissen

dinsdag 28 februari 2017
A Series of Unfortunate Events seizoen 1 In een woord vreselijk... Tot nu toe slechtste serie van het jaar en totaal niet mijn ding.