• 11.452 nieuwsartikelen
  • 9.038.500 stemmen

Gurimu Kumikyoku

Gurimu Kumikyoku seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Gurimu Kumikyoku? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Gurimu Kumikyoku.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Gurimu Kumikyoku (Seizoen 1) dateert van 2024.

Gurimu Kumikyoku Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Gurimu Kumikyoku? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Gurimu Kumikyoku seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Gurimu Kumikyoku Serie Informatie

Gurimu Kumikyoku is een Animatie / Fantasy-serie uit 2024.

'The Grimm Variations' is een anthologieserie die de twee broers Jacob en Wilhelm volgt. Zij verzamelden sprookjes uit het hele land en bundelden ze in boeken. Ze hebben een zusje genaamd Charlotte waar ze veel van houden, die ontzettend nieuwsgierig is. Charlotte, die zich afvraagt of de sprookjes die door haar broers zijn geschreven daadwerkelijk altijd positief eindigen, neemt hun boeken door voor een nieuwe interpretatie die heel anders is dan die van Jacob en Wilhelm.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,50 met in totaal 1 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.