Mijn Series +

Thriller / Mystery
Miniserie, 279 minuten

ontwikkeld door Bryan Elsley
met Tallulah Rose Haddon, Simona Brown en Matthew Beard

Leila is een eenzame tiener die na de dood van haar moeder verslaafd is geraakt aan een virtualrealityspel genaamd Azaza. Hier maakt ze contact met Tess, een coole en zelfverzekerde partygirl met een duister geheim. Wanneer Tess verdwijnt neemt Leila de identiteit van haar vriend aan om het mysterie achter haar verdwijning te ontrafelen. Ze komt terecht in een duistere wereld vol geheimen en mysteries.

1. She Did Something
  2. Make It Stop
  3. Off the Rails
  4. Friends Let Us Down
  5. The Witch Is Coming
  6. You Can Never Go Home
avatar van brawljeff
Leuke trailer, doet mij denken aan Ready Player One en het bijbehorende boek. Ik ben benieuwd naar de eerste reacties.