Mijn Series +

Detroiters - Seizoen 1 (2017)

ontwikkeld door Sam Richardson, Tim Robinson, Zach Kanin en Joe Kelly
met Sam Richardson, Tim Robinson en Lailani Ledesma

Het leven in Detroit gaat vaak niet over rozen. Er is veel werkloosheid, grote achterstandswijken en veel criminaliteit. Het verwezenlijken van dromen is dan ook niet vanzelfsprekend in deze stad. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je het niet gewoon moet blijven proberen. Beste vrienden Sam en Tim gaan ook hun droom achterna. Niet als rapper of rockster, maar als reclamemakers. Zonder talent, connecties of cash gaan de twee beste vrienden gewapend met bakken vol humor en slechte grappen de strijd aan met de grote reclamebureaus. Hierin worden zij bijgestaan door hun incompetente secretaresse Sheila en hun reddende engel Lea. Tussen het produceren van low-budget reclames voor lokale ondernemingen en het zoeken van nieuwe cliënten proberen de twee zakenpartners en zwagers alles uit hun ongewone en soms uitzichtloze leven te halen.

1. Pilot
  7. Smilin' Jack
  8. Dream Cruise
  9. Husky Boys
  10. Quick Rick Mahorn in Dearborn

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.