Mijn Series +

Nederland
Drama / Horror

ontwikkeld door Michael Brooke en Michiel Doekes
met Yannick Jozefzoon, Jip van den Dool en Holly Mae Brood

DARE vertelt het verhaal over de populaire YouTuber Justin, die tijdens een YouTube-opdracht in een verlaten gesticht per ongeluk een kwade geest ontwaakt. Dát moet hij filmen: alles voor meer volgers! Als de demon echter in zijn social media klimt en Justins populariteit te gronde richt, is hij gedwongen de confrontatie aan te gaan met de geest, zichzelf én een diep weggestopt geheim uit zijn verleden.

1. De Challenge
  8. De Exorcist
  9. Karma Is a Bitch
  10. Egotrip
avatar van Robbie.T.
Ik verwachtte ongelooflijke troep, maar dat viel me nog reuze mee. Met name de eerste paar afleveringen zijn goed te pruimen. Toch is het allemaal niet al te best:

Het acteerwerk wisselt van matig tot slecht en de dialogen zijn soms echt om te janken:
'Jij bent weird met de f*ucking crazy shit van jou'
.... sja....

Het sfeertje is daarentegen best aardig en af en toe weet de serie nog enigszins te boeien ook. Vanaf aflevering acht kakt het overigens volkomen in en wordt het alleen nog maar belachelijk. De zeer korte tijdsduur van de afleveringen zorgt er echter voor dat het allemaal wel uit te zitten is.