Mijn Series +

Police Rescue - Seizoen 2 (1992)

Australiƫ / Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Penny Chapman, Kim Williams en Errol Sullivan
met Steve Bastoni, Sonia Todd en Gary Sweet

Centraal staat een team van reddingswerkers met hun basis in Sydney, Nieuw-Zuid-Wales. Ze voeren diverse reddingswerkzaamheden uit, variërend van treinongelukken tot auto-ongelukken. Gaandeweg worden de personages verder uitgediept en gaat het privéleven ook een rol spelen. Constable Rattray is verliefd op haar collega sergeant McClintock. McClintock heeft huwelijksproblemen met zijn vrouw Des. Zij gaan uit elkaar. Diverse jongere collega's komen het team door de jaren heen versterken, maar het verhaal blijft het meeste om Angel, Mickey (serg. McClintock) en Georgia (Rattray) draaien.

1. The Right Stuff
  10. From This Day Forward
  11. Angel's Devils
  12. The Real Meaning
  13. Heartbeat

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.