Mijn Series +

Jersey Shore - Seizoen 1 (2009-2010)

Reality / Komedie

ontwikkeld door SallyAnn Salsano
met Sammi 'Sweetheart' Giancola, Nicole Polizzi en Mike 'The Situation' Sorrentino

Acht kamergenoten verzamelen zich in Jersey Shore om een zomer vol opwinding te beleven. De zogenaamde 'guidos' en 'guidettes' gaan op ontdekking in hun nieuwe omgeving en komen maffe dingen te weten over hun kersverse kamergenoten. Ze verblijven in een ultiem strandhuis in Seaside Heights, New Jersey. Overdag liggen ze aan het strand, terwijl ze ze 's nachts dansen en zich klem zuipen. Ze leven, werken en feesten samen tot de zomer weer eindigt. Er is geen spray tan te oranje en er bestaat niet zoiets als te veel haargel voor deze groep jongeren.

1. A New Family
  6. Boardwalk Blowups
  7. What Happens In AC
  8. One Shot
  9. That's How The Shore Goes
  1. Jersey Shore Reunion (special)
avatar van Robbie.T.
Je dacht 'ik breng wat meer klasse naar TvMeter met deze onmisbare toevoeging' brawljeff?

avatar van Robbie.T.
Rampzalig slecht programma, dat werkelijk waardeloos is vanaf de eerste tot en met de laatste minuut. Heb je deze nonsense dan echt daadwerkelijk helemaal gekeken Robbie?, vragen jullie je natuurlijk af; ja. Helaas wel. Plaatsvervangende schaamte voor de deelnemers, makers en schrijvers. Mocht je dit nog niet gezien hebben: ik zou deze lekker overslaan als ik jullie was.

avatar van brawljeff
Robbie.T. ik dacht: laat ik eens iets speciaals doen voor mijn 413e toevoeging. Kwantiteit over kwaliteit hè.

avatar van Robbie.T.

Het ergste is dat er een generatie televisiekijkers is die dit een geweldig programma vindt. Uiteraard ieder zn ding, maar mijn hemel....dit was echt gewoon schrikken, zo plat en zo inhoudsloos. Ach ja, gelukkig bleef het bij 1 seizoen en kwamen er geen spin-offs ofzo...oh, wacht...

avatar van Dorstigjimmyke
Robbie.T. schreef:

Robbie. Ik moet zeggen dat deze serie mij ook heeft vermaakt. Natuurlijk is het plat, maar af en toe eens iets kijken met verstand op nul heeft ook wat. Temptation island bekijk ik trouwens ook ieder jaar. Ik heb mij wel voorgenomen om niet meer naar ex on the beach te kijken, omdat er zoveel goede series zijn. Deze series verdienen eigenlijk niet onze tijd, maar af en toe werkt het wel ontspannend.

Ieder zijn ding Dorstigjimmyke; live and let live

avatar van Dorstigjimmyke
Robbie.T. schreef:
Ieder zijn ding Dorstigjimmyke; live and let live

Haha, Ik heb mij in ieder geval voorgenomen om niet meer naar deze series te kijken. Er zijn veel te goede series om in de plaats te kijken.