Mijn Series +

Foute Vrienden - Seizoen 3 (2015)

Belgiƫ

met Jeron Amin Dewulf, Begijn Le Bleu en Thomas Smith

Het programma draait om vier komieken die elkaar gênante opdrachten geven. Om de beurt voert één van hen een opdracht uit, terwijl de andere drie zeggen wat hij moet doen. Per aflevering wordt bepaald wie van de vier zijn opdrachten het minst goed heeft uitgevoerd en daarmee de aflevering verloren heeft. De opdracht van de verliezer is meestal nog erger dan de gênante opdrachten die ze reeds hebben moeten uitvoeren.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
avatar van renzoroy
Zo'n slap aftreksel van het Amerikaanse, wel humorisctische Impractical Jokers (hier bekend als foute vrienden USA) Zo mega flauw, superdom en kinderachtig. Heb het 1 aflevering geprobeerd vol te houden, maar nee, deze 4 kneuzen kunnen niet tippen aan de briljante humor van The Tenderloins uit Impractical Jokers