Mijn Series +

Police Woman - Seizoen 1 (1974-1975)

Alternatieve titel: Pepper

Drama / Actie

ontwikkeld door Robert L. Collins
met Angie Dickinson, Earl Holliman en Charles Dierkop

Police Woman draait om politiesergeant Leann "Pepper" Anderson, een undercoveragente die werkt voor de Criminal Conspiracy Unit van de politie van Los Angeles. Ze werkt samen in het team met Pete Royster en Joe Styles. Haar baas is sergeant William "Bill" Crowley. Samen met haar team onderzoekt ze uiteenlopende zaken, variërend van moord tot drugssmokkel en verkrachting. Ze gaat geregeld undercover om dicht genoeg bij een verdachte te komen, en zo belangrijke informatie in te winnen.

1. The End Game
  19. The Company
  20. Ice
  21. Bloody Nose
  22. The Loner
Heerlijke serie in Nederland uitgezonden onder de naam Pepper met een prachtige Angie Dickinson .

stinissen schreef:
Heb deze serie ook volledig. Super hoor

avatar van ZAP!
Vast niet met Nl. subs...?

...
Angie...!