Mijn Series +

Deadline 14/10 - Seizoen 1 (2012)

Belgiƫ
Drama / Thriller

ontwikkeld door Dirk Impens
met Charlotte Vandermeersch, Koen De Graeve en Peter van den Begin

Antwerpen, acht weken voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2012. De verkiezingsstrijd tussen de progressieve burgemeester Peter Van Laer en de conservatieve oppositieleider Bert Coenen is volop aan de gang. En net dan wordt Antwerpen opgeschrikt door de verdwijning van de veertienjarige Lena Nijs. Haar moeder stapt naar de Gazet van Antwerpen met de vraag om de foto van haar dochter in de krant te plaatsen. De pas aangeworven journaliste Marianne Smidt, recent verhuisd van Gent naar Antwerpen, volgt de zaak op. Een zoethoudertje voor een beginnelinge, want niemand neemt de verdwijning van Lena ernstig.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.