Mijn Series +

Upper Middle Bogan - Seizoen 1 (2013)

Alternatieve titel: Bess of Both Worlds

Australiƫ

ontwikkeld door Wayne Hope
met Annie Maynard, Patrick Brammall en Robyn Malcolm

Upper Middle Bogan draait om twee families die meer met elkaar gemeen blijken te hebben dan op het eerste ogenblik lijkt. Bess Denyar is een dokter met een nogal chique moeder. Danny Bright, de man van Bess, is architect en hun tweeling van dertien gaat naar een privéschool. Wanneer Bess erachter komt dat ze geadopteerd is, gaat ze op zoek naar haar biologische ouders. Het blijken Wayne en Julie Wheeler te zijn, een koppel dat een dragrace team leidt. Daarnaast blijkt Bess nog drie broers en zussen te hebben: Amber, Kayne en Brianna. De Wheelers zijn dolblij om te horen dat ze hun dochter weer hervonden hebben maar Bess vindt het niet gemakkelijk om haar levens te combineren.

1. I'm a Swan
  2. Forefathers and Two Mothers
  3. Your Roots Are Showing
  4. Picture Perfect
  5. No Angel
  6. Behind You!
  7. Don't Over Think It
  8. Nationals

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.