Mijn Series +

The Baldy Man - Seizoen 1 (1995)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Philip Differ
met Gregor Fisher, Andy Gray en Louise Beattie

The Baldy Man draait allemaal om Baldy, een kalende, dikke en zeer onhandige man. Baldy heeft niet al te veel haren meer maar de haren die hij nog heeft, kamt hij over zijn hoofd in de hoop een volle bos te kunnen nabootsen. Baldy is ontzettend onhandig en komt hierdoor voortdurend in de problemen. Zelfs naar de kapper gaan, kleding kopen en een kopje thee ergens drinken resulteren in de meest chaotische situaties.

1. New Look/Delegate
  2. Keep Fit/Ill
  3. D.I.Y./Class Reunion
  4. Tearoom/Pets
  5. Bath/Referee
  6. Hair/Crime
avatar van Robbie.T.
The Baldy Man.... met zijn vieze, vettige haren. Als kind vond ik dit echt geweldig. Ik kan me vooral de aflevering waar hij scheidsrechter is nog volledig herinneren. Ik weet niet of ik dit nog 3,5 zou geven als ik het nu terug zou kijken, maar gebaseerd op 'jeugdsentiment' is dit toch wel mijn score waard.