Mijn Series +

The Walker - Seizoen 1 (2015)

1 stem

Komedie / Drama

ontwikkeld door Rightor Doyle
met Rightor Doyle, Carey Mulligan en Zoe Kazan

Walker staat centraal in het hippe uitgaansleven van New York. Als homoseksuele escort die zijn diensten als stapmaatje aanbiedt aan vrouwen barst hij van de beste vrienden al zijn sommige slechts voor de show. Daarnaast heeft hij ook zijn hechte clubje echte vrienden. Walker komt er echter al snel achter dat vriendschap helemaal niet gemakkelijk is en dat zijn werk lastig te combineren valt met zijn privéleven.

1. What Being a Celebrity Escort Is Like
  6. Where's Walker-O?
  7. The Gay Superhero
  8. Real Friends Do Brunch
avatar van Robbie.T.
Kleine, charmante serie met een geweldige cast voor een dergelijk project: Carey Mulligan, Zoe Kazan, Lily Rabe en Gabourey Sidibe spelen allemaal een rol(letje) in deze serie met korte afleveringen. Het kijkt zich gemakkelijk weg en hoofdrolspeler Rightor Doyle (qua uiterlijk een lovebaby van Adam Sandler en David Walliams) doet het prima als de aandachtsgeile Walker met het hart op de juiste plaats. Aangenaam verrast.