Mijn Series +

The Odd Couple - Seizoen 3 (2016-2017)

ontwikkeld door Danny Jacobson, Joe Keenan en Matthew Perry
met Matthew Perry, Thomas Lennon en Lindsay Sloane

De nogal nonchalante Oscar Madison en de opruimerige Felix Unger waren vrienden tijdens hun studie en komen jaren later door een samenloop van omstandigheden samen te wonen. Het idee om Felix bij hem in te laten trekken, zorgt al gauw voor twijfel bij Oscar en terwijl hij zich bezighoudt met de gang van zaken in zijn privéleven, hebben zijn assistent Dani en zijn aloude vriend Teddy er hun handen vol aan zijn carrière als sportjournalist in goede banen te leiden. Gelukkig wordt het niet alleen aan Oscar overgelaten, om Felix zich thuis te laten voelen. Emily, het buurmeisje, wil Felix maar wat graag helpen zich aan zijn nieuwe leven aan te passen.

1. London Calling
  6. Eisen Trouble
  7. The Odd Couples
  8. Felix Navidad
  9. My Best Friend's Girl
  10. Should She Stay or Should She Go?
  11. Batman vs. the Penguin
  12. The God Couple
  13. Conscious Odd Coupling

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.