Mijn Series +

F Is for Family - Seizoen 2 (2017)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Bill Burr en Michael Price
met de stemmen van Bill Burr, Laura Dern en Justin Long

De Murphy familie neemt ons mee terug naar de jaren 70 toen kinderen nog vrij opgevoed werden, het bier rijkelijk stroomde, de man heer en meester was over de tv, je je kind een klap kon verkopen, binnen mocht roken en een pistool mee mocht nemen naar een vliegveld. Frank Murphy droomde er altijd van piloot te worden maar werkt nu als bagage-afhandelaar op een vliegveld en voedt samen met zijn vrouw drie kinderen op. Iets wat niet meevalt.

1. Heavy Sledding
  8. F Is for Fixing It
  9. Pray Away
  10. Landing the Plane

avatar van Esteban
Goody! De eerste aflevering was alvast meer van hetzelfde en zelfs iets strakker. Ik heb mijn tussendoortje voor de komende week gekozen.

avatar van Esteban
Hoewel ook het eerste seizoen mij reeds aangenaam wist te verrassen, is dit tweede seizoen zowaar superieur in zowat elk mogelijk opzicht. Misschien dat ik er later nog iets zinnigs over te zeggen heb, maar ik ben fan. Graag een derde seizoen! Al had ik ergens wel het gevoel dat hier een enorm closure-gehalte aanwezig was ... The end?

avatar van Esteban
Ondertussen is bekend dat het derde seizoen in de maak is. Ik ben er alvast enorm blij om!

avatar van Bottleneck
Gaat vrolijk verder waar seizoen 1 was gebleven. Het opent sterk maar wordt gaandeweg helaas wat minder. De hele plot van Franks nieuwe baantje vind ik vrij matig; het lijkt vooral geschreven om rare situaties op te leveren in dat gekke busje, met z'n maffe baas en met Bob Pogo die wel erg labiel is.

Dat kon me niet overtuigen (en ook niet subtiel grappig), in tegenstelling tot de persoonlijke ontwikkelingen van de drie kinderen en de huwelijksproblemen. Die komen gelukkig wel naturel over. Heb met plezier gekeken maar vind het eerste seizoen toch wel beter, meer oprecht.

avatar van daan258
Ook dit 2e seizoen was weer heerlijk genieten.
Misschien net wat minder dan het vorige seizoen maar nog steeds super vermakelijk met heerlijke comedy.

avatar van Pepino
1, 2, 3 BABY - 1, 2, 3 BABY - 1, 2, 3 BABY - BABY, BABY, BABY, - ...

Zo hilarisch fout